دانلود بازی Cooking Diary v1.22.2 برای اندروید

دانلود بازی Cooking Diary v1.22.2 برای اندروید

0% رضایت کاربران (0رای)

دانلود بازی Cooking Diary v1.22.2 برای اندروید لینک مستقیم

دانلود بازی Cooking Diary v1.22.2 برای اندروید , مود شده پول نامحدود , دانلود فیلم ایرانی جدید , دانلود فیلم ایرانی

محصول: امریکا

خاطرات آشپزی (Cooking Diary) یک بازی فوق العاده پرطرفدار و جذاب در سبک بازی های شبیه سازی می باشد که توسط استدیو مطرح MyTona برای گوشی های هوشمند منتشر شده است. به پایتخت آشپزی جهان Tasty Hills خوش آمدید!! در این شهر زیبا اتفاقات بسیار جذابی رخ خواهد داد که مطمئنا شما را شگفت زده می کند.

درباره بازی :

سرآشپزهای معروف، شاهکارهای آشپزی خود را به همه معرفی می کنند، منتقدان آشپزی، انتقادهای کوبنده ی خود را می نویسند و رقبای شما در پی تهیه برنامه های شیطانی خود هستند. حال شما وظیفه دارید تا به داخل این گردباد حوادث شیرجه زده و نام خود را در تاریخ شهر Tasty Hills ثبت کنید!

Cooking Diary

مهارت های آشپزی خود را در بسیاری از سطوح سرگرم کننده این بازی تست کرده و ده ها غذای شگفت انگیز را برای جلب رضایت مشتریان تهیه و سرو کنید! همراه با دوستان خود به یک انجمن آشپزی پیوسته و یا خود را برای شرکت در مسابقات هیجان انگیز آماده کنید. رستوران های جدید باز کرده و آنها را متناسب با سلیقه خود تزیین و کاغذ دیواری، کفپوش، پرده و تصاویر روی دیوارها را تغییر دهید

درمورد بازی:

تا مشتریان بار دیگر به رستوران شما بازگشته و در نتیجه امتیاز بیشتری کسب کنید. حال پس از گفته شدن تمام این ویژگی های جذاب، شما نیز با نصب این بازی به جمع هواداران آن در دنیا پیوسته و از ساعت ها ماجراجویی در دنیای رنگارنگ و زیبای بازی نهایت لذت را ببرید.

Game Features:

  • Shake up your character’s appearance using more than 300 articles of clothing and accessories!
  • Open the restaurant of your dreams with a unique design and utterly unsurpassable cuisine!
  • Participate in competitions between chefs’ guilds!
  • Decorate your restaurant however you like!
  • Play and cook with your friends!
  • Regular free updates!

راهنمای نصب بازی:

ابتدا فایل نصب بازی را دانلود و سپس نصب کنید ولی بازی را اجرا نکنید. در مرحله بعدی فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.mytona.cookingdiary.android را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید. در نهایت بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید

دانلود نسخه اصلی بازی

دانلود نسخه مود شده

دانلود فایل دیتا

امتیاز به این پست
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰
  • 988 بازدید