دانلود بازی Margrave 4: The Blacksmith’s Daughter

دانلود بازی Margrave 4: The Blacksmith’s Daughter

0% رضایت کاربران (0رای)

دانلود بازی فکری Margrave 4: The Blacksmith’s Daughter Collector’s Edition

Margrave 4: The Blacksmith’s Daughter در سبک یافتن اشیاء مخفی

از سری بازی‌های جذاب و هیجان انگیز Margrave

دانلود بازی Margrave 4: The Blacksmith’s Daughter

کمپانی بازی سازی Inertia Game Studios سازنده سری بازی های فوق العاده جذاب

در این میان همانطور که حماسه مارگریو بار دیگر به پایان ویرانگر خود نزدیک می شود، ادوینا مارگریو یک ماموریت نجات را در شهر سیکلوپ آغاز می کند.

Enjoy bonus materials that include concept art, wallpapers, music, and more!
Find and collect artifacts that give more insight into the world.
Experience the fully downloadable soundtrack anytime!
Gather collectibles and look for morphing objects!
Solve mini-games and interesting riddles!
Never get lost with the Strategy Guide!
Developer notes and trivia.

خلاصه داستان:

مردم شهر سیکلوپ کمک کرده و آن ها را از نابودی نجات دهید یا اینکه خودتان هم قربانی این حوادث اسرارآمیز و شوم خواهید شد؟ در این بازی فوق العاده مهیج و جذاب به ماجراجویی پرداخته، راز نهفته در دل حوادث عجیب و غریب و مرموز آن را کشف کرده و از بازی و حل معماهای پیچیده آن نهایت لذت را ببرید.… و…

بازیگران:
بازیگران سریال چشم‌بندی حمید لولایی، مرجانه گلچین، شهرام قائدی، سروش جمشیدی، سیاوش مفیدی، نعیمه نظام دوست، سعید پیردوست، شهین تسلیمی، مجید شهریاری، مختار سائقی، فرزانه سهیلی، داریوش سلیمی، ماهان عبدی، مهسا هاشمی، شقایق فتاحی، مجید علیزاده، مهناز دادفر، شهریار حیدری، رضا امینیان، شهاب احمدلو، مهدی خزلبانی، پرستو الماس، ملیکا منصوری و امید روحانی هستند. کارگردان این سریال مسعود ده‌نمکی است.

(دوبله فارسی با کیفیت پرده ای HDCAM)

دانلود مستقیم با کیفیت ۴۸۰

دانلود با کیفیت ۷۲۰

درباره فیلم:

این مجموعه تلوزیونی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مسعود ده‌نمکی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر کمدی،خانوادگی و اجتماعی است. این سریال که توسط کریم خودسیانی و شهاب عباسی و بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی به نگارش درآمده در واقع با محوریت طنز، فعالیت گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا و مصائب و شیرینی‌های این دوران را به تصویر کشیده است. پیش بینی می شود این مجموعه جذاب بسیار پر بیننده و مشهور باشد

زیرا با تمام کاهرهای ده نمکی تفاوت دارد به علاوه اینکه موضوع جدید و جذابی دارد و اینکه بازیگران محبوب و درجه یکی ایفای نقش می کنند.همچنین بخش زیادی از فیلمبرداری در بیمارستان امام خمینی (ره) کرج انجام شده و یک تیم فنی پزشکی در کنار گروه بازیگری حضور داشتند تا بتوانند تصویر را بدون خطای پزشکی به تصویر بکشند.

امتیاز به این پست
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱
  • ۰
  • 2,365 بازدید