دانلود اپلیکیشن نشنال جئوگرافیک National Geographic v3.1.0

دانلود اپلیکیشن نشنال جئوگرافیک National Geographic v3.1.0

0% رضایت کاربران (0رای)

دانلود رایگان نرم افزار National Geographic v3.1.0 Final برای اندروید

دانلود اپلیکیشن نشنال جئوگرافیک National Geographic v3.1.0,دانلود فیلم ایرانی جدید , دانلود فیلم ایرانی

نشنال جئوگرافیک National Geographic v3.1.0

محصول: امریکا

نشنال جئوگرافیک (National Geographic) یک اپلیکیشن قدرتمند و حرفه ای جهت نمایش اخبار و مجله های مستند می باشد که توسط کمپانی National Geographic برای گوشی های هوشمند منتشر شده است. مطمئنا تاکنون نام شبکه معتبر و شناخته شده ی نشنال جئوگرافیک به گوشتان خورده است و می دانید که کار اصلی این رسانه پخش مستندهای دیدنی از سراسر دنیا می باشد. جالب است بدانید که در سال ۱۸۸۸ سه ماجراجو همراه با یکدیگر تصمیم به تاسیس انجمنی از جغرافی دانان، زیست شناسان، فرماندهان، پزشکان و غیره را گرفته که وظیفه اصلی آن ها ساخت مستندهایی از اتفاقات سراسر جهان بود.

درباره بازی :

این انجمن با جمع آوری اطلاعاتی متنوع از سرتاسر دنیا به شناخت فرهنگ و آداب و رسوم انسان ها در نقاط مختلف دنیا و همچنین آشنایی با مناطق ناشناخته، حیوانات متنوع و غیره کمک شایانی کرد. اکنون در این مطلب قصد معرفی اپلیکیشن رسمی شبکه نشنال جئوگرافیک را داریم که با دارا بودن امکانات فراوان در کنار دسترسی به هزاران ویدئوی متنوع کار را برای علاقه مندان مستند بسیار آسان و ساده کرده است. حال پس از گفته شدن تمام این ویژگی های فوق العاده پرکاربرد و جذاب شما نیز می توانید با نصب این اپلیکیشن، از امکانات فراوان آن برای مشاهده مستندهای موردعلاقه خود استفاده کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

National Geographic v3.1.0

 

درمورد بازی:

این انجمن با جمع آوری اطلاعاتی متنوع از سرتاسر دنیا به شناخت فرهنگ و آداب و رسوم انسان ها در نقاط مختلف دنیا و همچنین آشنایی با مناطق ناشناخته، حیوانات متنوع و غیره کمک شایانی کرد. اکنون در این مطلب قصد معرفی اپلیکیشن رسمی شبکه نشنال جئوگرافیک را داریم که با دارا بودن امکانات فراوان در کنار دسترسی به هزارا

Key Features:

  • EXPERIENCE: Our rich history through curated archives dating back to 1888.
  • DISCOVER: Groundbreaking articles by pioneers in storytelling.
  • WATCH: Over 3,000 captivating videos.
  • GET INSPIRED: By award-winning photos.

دانلود فایل نصب اپلیکیشن

امتیاز به این پست
  • ۳ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰
  • 681 بازدید