دانلود فیلم Abstruse 2019 با کیفیت عالی

دانلود فیلم Abstruse 2019 با کیفیت عالی

0% رضایت کاربران (0رای)

دانلود فیلم Abstruse 2019 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم Abstruse 2019 با کیفیت عالی

دانلود فیلم خارجی جدید ۲۰۲۱ در دانلودز فیلم

دانلود فیلم Abstruse 2019 با کیفیت عالی

ژانر : اکشن , جنایی , هیجانی
زبان : انگلیسی
کیفیت : HD
فرمت : MP4

حجم : ۱ گیگابایت
محصول : آمریکا
ستارگان : Tom Sizemore, Dennis Haskins, Kris Reilly, Kaiti Wallen
کارگردان : Harley Wallen

خلاصه داستان فیلم Abstruse 2019:

در خلاصه داستان این فیلم اکشن و جنایی آمده است ، دو زن جوان خیلی زود خودشان را درگیر ماجرایی خطرناک می‌کنند که پیامد‌های بدی به همراه دارد ، اکنون آن‌ها باید تلاش کنند تا خودشان را از این ماجرا خارج کنند ، اما…

لینک های دانلود : 

۷۲۰p.WEBDL Downloads

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

۱۰۸۰p.WEBDL Downloads

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

 

یک زن به دنبال انتقام از کسانی است یک مادر مجرحرکتیک پیانیست مشهور که در اواخر کار خود با ترس و وحشت در صحنه کار می کند الهام گرفته از یک منتقد موسیقی آزاد است. می کند.د به امید شروع تازه به یک شهر کوچک حرکت می کند. به زودی او اسرار تاریکی پنهان در این شهر عجیب را کشف می کند که شاید نتواند از آن فرار کندکه یک هوادنی ، جوانی مبتلا به سندرم داون و رئیس وی جان ، یک بوکسور سابق ، برای مقابله با عواقب ناگوار غیرمنتظره تلاش می کنند.پیمامارپیچ ، نام فیلمی ترسناک و رازآلود محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی دارن لین بوسمن می‌باشد. این فیلم داستان گروهی از کارگاهان و افراد مختلف را به تصویر می‌کشد که خیلی زود وارد یک بازی مرگبار می‌شوند ، اکنون آن‌ها باید به دنبال راهی برای نجات جان خویش باشند و…ی سقفی را که منجر به کشته شدن خانواده وی شده بود ، برپا کرد.

یک زن به دنبال انتقام از کسانی است که یک هواپیمای سقفی را که منجر به

یک زن به دنبال انتقام از کسانی است که یک هواپیمای سقفی را که منجر به کشته شدن خانواده وی شده بود ، برپا کرد.یک زن به دنبال انتقام از کسانی است که یک هواپیمای سقفی را که منجر به کشته شدن خانواده وی شده بود ، برپا کرد.

امتیاز به این پست
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰
  • 923 بازدید