دانلود قسمت ۴۳ سریال برف بی صدا می بارد

دانلود قسمت ۴۳ سریال برف بی صدا می بارد

0% رضایت کاربران (0رای)

دانلود قسمت ۴۳ سریال برف بی صدا می بارد

برف بی صدا می بارد قسمت ۴۳ با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود سریال ایرانی جدید در دانلودز فیلم

دانلود سریال برف بی صدا می بارد

کارگردان:پوریا آذربایجانی

ژانر:اجتماعی، درام، خانوادگی

تاریخ انتشار: سال ۱۴۰۰

تعداد قسمت ها: — اپیزود

مدت زمان هر قسمت: — دقیقه

کیفیت: HDTV

فرمت: MKV

پخش از شبکه سه سیما

تهیه کننده: —

خلاصه داستان:

اگر بمانی، غزل غزل ترانه لبخند به پایت می‌ریزم. پرده حسرت از دلت بر می‌کنم. برف بی‌صدا می‌بارد، دردانه من. بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را به‌جا آوریم..

بازیگران:
فرهاد آییش، ثریا قاسمی، آتیلا پسیانی، الیکا عبدالرزاقی، پوریا پورسرخ، مائده طهماسبی، پاشا رستمی، پوریا شکیبایی، پانته‌آ سیروس، مریم شیرازی، مینا وحید، فریبا متخصص، امید روحانی، مهسا طهماسبی، امیر جنانی، هادی دیباجی، سیامک ادیب، هاله گرجی، آناهیتا اقبال‌نژاد و سینا کرمی

……..

سریال برف بی صدا می بارد قسمت ۴۳

دانلود با کیفیت ۴۸۰

حجم : ۱۸۰ مگابایت

دانلود با کیفیت ۷۲۰

حجم : ۳۵۲ مگابایت

دانلود تمامی قسمتهای سریال کلیک کنید

پس از پایان فصل دوم سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار، شبکه سوم سیما سریال جدیدی تحت عنوان هم سایه با موضوع مهاجران افغان به ایران را به تصویر کشید؛ این سریال نام اولیه‌اش نیمروز تا تهران بود و چندی بعد به شرق بهشت تغییر پیدا کرد و سرانجام برای بار سوم تحت عنوان هم‌سایه تغییر نام داد؛ مجموعه هم سایه بر اساس فیلمنامه‌ای به قلم تهمینه بهرام علیان و ارسلان امیری، در ۳۵ قسمت ساخته شده است؛ موضوع سریال همسایه درباره افغانستانی‌هایی است که در تهران زندگی می‌کنند؛ ترانه تیتراژ پایانی این سریال با صدای مصطفی راغب، آهنگسازی کورش فولادی با شعری از مریم قاضی، تنظیم نوید اسکندر ساخته شده است؛ این سریال از ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ هر شب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه از شبکه سوم پخش میشود و تکرار آن در بامداد و صبح و ظهر روز بعد پخش میگردد.

امتیاز به این پست
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰
  • 5,029 بازدید