دانلود مستند پرنده ها درخت را فراموش نمی کنند

دانلود مستند پرنده ها درخت را فراموش نمی کنند

0% رضایت کاربران (0رای)

دانلود مستند پرنده ها درخت را فراموش نمی کنند با کیفیت ۷۲۰,۱۰۸۰,۴۸۰

« بزودی در رسانه دانلودز فیلم »

ریریس

دانلود مستند پرنده ها درخت را فراموش نمی کنند

ژانر : اجتماعی

کارگردان :فرود عوض پور

بازیگران : —

IMDBWIKI

خلاصه داستان : 

نام مستندی درام – اجتماعی به کارگردانی (فرود عوض پور) و تهیه کنندگی و (سعید الهی) و نویسندگی (فرود عوض پور) می باشد که در سال ۱۳۹۸ با حمایت بنیاد فرهنگی روایت فتح تولید گردیده است. همچنین این فیلم که روایت شکل گیری گروهی ۲۲ نفره از بسیجیان سال های اول انقلاب در شهرستان بندرگز از شهرهای شمال شرقی کشور است، تلاش کرده با نگاهی جستوجو گرانه و البته غافلگیرکننده، مخاطب را با وجوهی دیگر از نوجوانان پرجنب و جوش دیروز و میانسالان امروز در مواجهه با انقلاب اسلامی آگاه ساز

تاریخ اکران فیلم

— ۹۹

این فیلم که روایت شکل گیری گروهی ۲۲ نفره از بسیجیان سال های اول انقلاب در شهرستان بندرگز از شهرهای شمال شرقی کشور است، تلاش کرده با نگاهی جستوجو گرانه و البته غافلگیرکننده، مخاطب را با وجوهی دیگر از نوجوانان پرجنب و جوش دیروز و میانسالان امروز در مواجهه با انقلاب اسلامی آگاه سازد.

 پرنده ها درخت را فراموش نمی کنند در گروه مستند روایت فتح از سال ۹۸ مراحل پژوهش، نگارش و تصویربرداری خود را با دوربین مهدی ایل بیگی در استان گلستان به پایان رساند است. این فیلم که روایت شکل گیری گروهی ۲۲ نفره از بسیجیان سال های اول انقلاب در شهرستان بندرگز از شهرهای شمال شرقی کشور است. فرود عوض پور کارگردان این مستند سینمایی که در پرونده حرفه ای خود ساخت بیش از ۲۰ فیلم کوتاه داستانی و مستند و کسب جوایز متعدد از جشنواره های داخلی و خارجی را همراه دارد دارای مدرک کارشناسی کارگردانی سینما از دانشگاه سوره و کارشناسی ادبیات نمایشی بوده و علاوه بر فیلمسازی در رشته هنر در مراکز دانشگاهی به تدریس مشغول است. نگاه جستجوگرانه دوربین در این فیلم، فعالیت های ۴۰ ساله یک گروه ۲۲ نفره انقلابی و بسیجی در شهرستان بندرگز را در قالبی متفاوت و البته غافلگیر کننده به مخاطب معرفی می کند.
امتیاز به این پست
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۹
  • ۰
  • 459 بازدید