دانلود قسمت ۲ شب های مافیا بخش ۲ فصل دوم بانوان (خانم ها)

دانلود قسمت ۲ شب های مافیا بخش ۲ فصل دوم بانوان (خانم ها)

0% رضایت کاربران (0رای)

دانلود قسمت ۲ شب های مافیا بخش ۲ فصل دوم بانوان (خانم ها)

شب های مافیا سری دوم فصل ۲ قسمت دوم بانوان با کیفیت عالی و لینک مستقیم

لینک دانلود درج شد

شبکه خانگی نوروز ۱۴۰۰

رسیری

نام سریال: شب های مافیا ۲ (فصل اول)

ژانر: مسابقه

سال تولید: ۱۳۹۹

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰

تعداد قسمت ها: ۱۳ اپیزود

مدت زمان این قسمت: ۱۳۸ دقیقه

کیفیت: بلوری

حجم: متفاوت

محصول کشور ایران

تهیه کننده: سعید ابوطالب

در مورد سریال مافیا :

مسابقه مافیا یک بازی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند؛ در شبهای مافیا محمدرضا علیمردانی به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و فرمان بازی در دستان اوست؛ در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل از ۱۲ بازیگر برای حضور در این مسابقه دعوت به عمل می آید و در نهایت با ۲ گروه ۱۲ نفره مردان و یک گروه ۱۲ نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز می شود. فصل دوم این سری با حضور بازیگران زن برگزار شده است.

بازیگران:
نسرین مقانلو، فریبا نادری، مائده طهماسبی، سولماز غنی، آشا محرابی، نیکی مظفری، ساغر قناعت، سارا منجزی، نفیسه روشن، حدیث فولادوند، نگار فروزنده و سوگل طهماسبی

دانلود سری دوم شب های مافیا قسمت ۲

[نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۷۷۵ مگابایت – ۸.۵۰۰ تومان]

[نسخه ۷۲۰p با حجم ۷۷۵ مگابایت – ۸.۵۰۰ تومان]

[نسخه ۴۸۰p با حجم ۴۴۴ مگابایت – ۸.۰۰۰ تومان]

دانلود تمامی قسمتها کلیک کنید

درباره سریال:
سعید ابوطالب پیش از ساخت شب های مافیا، مسابقه رالی ایرانی، سرزمین دانایی، هفت روز و هفت ساعت، دستم را بگیر و شام ایرانی را در قالب رئالیتی‌ و در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی کارگردانی و تهیه کنندگی کرده است؛ سری اول رئالیتی‌شو شبهای مافیا (Shabhaye Mafia) در سال ۱۳۹۹ ساخته و پخش شد؛ این مسابقه هیجان انگیز و پرطرفدار در چهار فصل ساخته شده که فصل دوم آن با حضور بازیگران زن و مرد مطرح تولید شده است؛ فصل دوم شبهای مافیا ۲ قسمت ۱ را به صورت قانونی و مصرف حجم نیم بها از سایت دوستی ها دانلود کنید. تصویربرداری دوره مقدماتی سری جدید شبهای مافیا با حضور ۳۶ هنرمند به پایان رسید. این سری در ۴ فصل و همچنین ۱ فینال فینالیست‌ها برگزار میشود.

امتیاز به این پست
  • ۹ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰
  • 721 بازدید