دانلود فیلم The 20th Century 2019 با کیفیت عالی

دانلود فیلم The 20th Century 2019 با کیفیت عالی

0% رضایت کاربران (0رای)

دانلود فیلم The 20th Century 2019 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم The 20th Century 2019 با کیفیت عالی

دانلود فیلم خارجی جدید ۲۰۲۱ در دانلودز فیلم

دانلود فیلم The 20th Century 2019 با کیفیت عالی

ژانر : درام,زندگی نامه,کمدی
زبان : انگلیسی
کیفیت : HD
فرمت : MP4

کارگردان :Matthew Rankin

نویسندگان :Matthew Rankin

ستارگان : Catherine St-Laurent, Dan Beirne, Mikhaïl Ahooja, Sarianne Cormier

خلاصه داستان فیلم Kairos 2019:

متیو رانکین به دلیل شورت های بی نظیر و بی نظیر بیوگرافیک گرافیکی Mynarski Death Plummet و Tesla World مشهور است که در ترکیب امضاهای خود از انتزاع تاریخی و زیبایی شناختی با ویژگی نخستین خود ، بیوگرافی عجیب و غریب که دوباره تصور سالهای سازنده نخست وزیر سابق کانادا است ، استفاده می کند. ویلیام لیون مکنزی کینگ به عنوان یک سری تحقیرهای ناپسند. قرن بیستم به طرز نوعی مدیون بودن سینمای زود هنگام با استفاده از کیمیاگری خود از تکنیک های آنالوگ قدیمی ، که به یاد کار گای مادین است ، قرن بیستم به طور خیالی و سریع با تاریخ بازی می کند ، زیرا به طرز فجیعی هم موضوع خود را می کند و هم میراث سیاسی شمال بزرگ شمالی. دانیل بیرن با توجه به جاه طلبی های شیطانی و ساده لوحانه های کروبیک ، به عنوان یک مکنزی جوان کینگ ، که و…

لینک های دانلود : 

۷۲۰p.WEBDL Downloads

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

 

یک زن به دنبال انتقام از کسانی است که یک هوادنی ، جوانی مبتلا به سندرم داون و رئیس وی جان ، یک بوکسور سابق ، برای مقابله با عواقب ناگوار غیرمنتظره تلاش می کنند.پیمامارپیچ ، نام فیلمی ترسناک و رازآلود محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی دارن لین بوسمن می‌باشد. این فیلم داستان گروهی از کارگاهان و افراد مختلف را به تصویر می‌کشد که خیلی زود وارد یک بازی مرگبار می‌شوند ، اکنون آن‌ها باید به دنبال راهی برای نجات جان خویش باشند و…ی سقفی را که منجر به کشته شدن خانواده وی شده بود ، برپا کرد.

 

یک زن به دنبال انتقام از کسانی است که یک هواپیمای سقفی را که منجر به کشته شدن خانواده وی شده بود ، برپا کرد.یک زن به دنبال انتقام از کسانی است که یک هواپیمای سقفی را که منجر به کشته شدن خانواده وی شده بود ، برپا کرد.

امتیاز به این پست
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰
  • 876 بازدید