دانلود فیلم guns akimbo 2019 اسلحه های اکیمبو با کیفیت عالی

دانلود فیلم guns akimbo 2019 اسلحه های اکیمبو با کیفیت عالی

0% رضایت کاربران (0رای)

دانلود فیلم guns akimbo 2019 اسلحه های اکیمبو با کیفیت عالی لینک مستقیم

دانلود فیلم guns akimbo 2019 اسلحه های اکیمبو با کیفیت عالی , guns akimbo , دانلود فیلم جدید دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم ۲۰۲۰

امتیاز: ۶.۵/۱۰

زبان : انگلیسی

ژانر : اکشن|هیجان انگیز

کیفیت : ۷۲۰p Web-dl

فرمت : MKV

حجم : ۸۴۹ مگابایت

محصول : آلمانی,انگلستان

ستارگان : Daniel Radcliffe,Natasha Liu Bordizzo,Samara Weaving

کارگردان : Jason Lei Howden

درباره فیلم :

Daniel Radcliffe در نقش Milles که یک برنامه نویس است از محبوب شدن قتل و کشتار آگاه می شود که دلیل اصلی آن هم باشگاه مبارزه ی زیر زمینی اسکیزم است . او برای اینکه به این کار پایان بدهد و جلوی ان را بگیرد در انجمن اسکیزم عضو می شود . او در آنجا به منع کردن افراد و زیر سوال بردن آنها میپردازد . علاوه بر آن او اینکار را انجام داد تا بتواند دوستش را از دست جنایتکاران آزاد کند که ….

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید ، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت ، Advanced Download Manager Pro v5.1.2  می باشد. .

داستان فیلم

داستان از این قرار است که Daniel Radcliffe در نقش Milles که یک برنامه نویس است از محبوب شدن قتل و کشتار آگاه می شود که دلیل اصلی آن هم باشگاه مبارزه ی زیر زمینی اسکیزم است . او برای اینکه به این کار پایان بدهد و جلوی ان را بگیرد در انجمن اسکیزم عضو می شود . او در آنجا به منع کردن افراد و زیر سوال بردن آنها میپردازد . علاوه بر آن او اینکار را انجام داد تا بتواند دوستش را از دست جنایتکاران آزاد کند که ….

دانلود زیرنویس فارسی

فقط کیفیت جدید درج شده است بمحض اضافه شدن کیفیت بالاتر جایگزین خواهد شد این فیلم زیبا را میتوانید از سایت دانلودز فیلم دانلود نمایید..

امتیاز به این پست
  • ۱ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰
  • 983 بازدید