دانلود فیلم Exposed 2016 با کیفیت عالی

دانلود فیلم Exposed 2016 با کیفیت عالی

0% رضایت کاربران (0رای)

دانلود فیلم Exposed 2016 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم Exposed 2016 با کیفیت عالی

دانلود فیلم خارجی جدید ۲۰۲۱ در دانلودز فیلم

دانلود فیلم Exposed 2016 با کیفیت عالی

ژانر : درام,جنایی,معمایی
زبان : انگلیسی
کیفیت : HD
فرمت : MP4

کارگردان : Gee Malik Linton

نویسندگان : Gee Malik Linton

ستارگان : Ana De Armas, Ariel Pacheco, Gabe Vargas, Sandy Tejada

خلاصه داستان فیلم Exposed 2016 :

کارآگاه گالبان (کیانو ریوز) شریک زندگی و دوست نزدیک خود ، کارآگاه کالن را که در مترو به قتل رسیده است می یابد. در شکار قاتل (ها) ، گالبان مشکوک می شود که شریک زندگی وی ممکن است به شدت در تجارت مواد مخدر و فساد پلیس دست داشته باشد. همانطور که گالبان تحقیق می کند ، افرادی که کالن را می شناختند به راحتی مرده اند. هرچه گالبان به حقیقت نزدیکتر شود ، هم همسر کالن ، جانین (میرا سوروینو) ، و هم ستوان وی (کریستوفر مک دونالد) سعی می کنند او را ترغیب به عقب نشینی کنند ، از ترس این که یافته های او ممکن است کولن را بی اعتبار کند و فساد را در اداره پلیس افشا کند. تنها رهبری باقی مانده گالبان ، ایزابل ، دختر جوان و فداکار لاتینا است که با همسران خود ساکن است. اگر او خیلی به او نزدیک شود

لینک های دانلود : 

۷۲۰p.WEBDL Downloads

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

۱۰۸۰p.WEBDL Downloads

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

 

یک زن به دنبال انتقام از کسانی است یک مادر مجرحرکت می کند.د به امید شروع تازه به یک شهر کوچک حرکت می کند. به زودی او اسرار تاریکی پنهان در این شهر عجیب را کشف می کند که شاید نتواند از آن فرار کندکه یک هوادنی ، جوانی مبتلا به سندرم داون و رئیس وی جان ، یک بوکسور سابق ، برای مقابله با عواقب ناگوار غیرمنتظره تلاش می کنند.پیمامارپیچ ، نام فیلمی ترسناک و رازآلود محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی دارن لین بوسمن می‌باشد. این فیلم داستان گروهی از کارگاهان و افراد مختلف را به تصویر می‌کشد که خیلی زود وارد یک بازی مرگبار می‌شوند ، اکنون آن‌ها باید به دنبال راهی برای نجات جان خویش باشند و…ی سقفی را که منجر به کشته شدن خانواده وی شده بود ، برپا کرد.

یک زن به دنبال انتقام از کسانی است که یک هواپیمای سقفی را که منجر به

یک زن به دنبال انتقام از کسانی است که یک هواپیمای سقفی را که منجر به کشته شدن خانواده وی شده بود ، برپا کرد.یک زن به دنبال انتقام از کسانی است که یک هواپیمای سقفی را که منجر به کشته شدن خانواده وی شده بود ، برپا کرد.

امتیاز به این پست
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰
  • 871 بازدید