دانلود فیلم Das perfekte Geheimnis 2019 با کیفیت عالی

دانلود فیلم Das perfekte Geheimnis 2019 با کیفیت عالی

0% رضایت کاربران (2رای)

دانلود فیلم Das perfekte Geheimnis 2019 با کیفیت عالی لینک مستقیم

دانلود فیلم Das perfekte Geheimnis 2019 با کیفیت عالی زیرنویس چسبیده , پرفکت , دانلود فیلم جدید دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم ۲۰۲۰

دانلود فیلم Das perfekte Geheimnis 2019 با کیفیت عالی

امتیاز: -/۱۰

ژانر:درام ,عاشقانه,کمدی

محصول: آلمان

کارگردان:Bora Dagtekin

ستارگان:Elyas M’Barek, Florian David Fitz, Jella Haase, Karoline Herfurth

مدت زمان : ۱۱۰ دقیقه

درباره فیلم :

سه زن و چهار مرد: هر کس یک تلفن همراه دارد ، که در مجموع هفت تلفن همراه است. وقتی دوستان یک شب برای شام دور هم جمع می شوند ، ناگهان ایده ای به وجود می آیند. آنها یک بازی را انجام می دهند: همه تلفن همراه خود را در وسط جدول قرار می دهند و مهم نیست که چه کسی عکس یا پیام ارسال می کند ، هر چقدر مختصر باشد – همه چیز را باید با دیگران به اشتراک گذاشت. تماس تلفنی فقط از طریق بلندگو مجاز است. اما آنچه به عنوان یک سرگرمی سرگرم کننده شروع می شود ، که باید در عصر کمی تنش ایجاد کند ، به زودی به برخی موقعیت های شرم آور و پر تنش پر از شگفتی منجر می شود. و به زودی ، نه تنها خلق و خوی تهدید نمی کند

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید ، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت ، Advanced Download Manager Pro v5.1.2  می باشد. .

……..

دانلود زیرنویس فارسی

دانلود کیفیت ۷۲۰

دانلود کیفیت ۱۰۸۰

فقط کیفیت جدید پخش و درج شده است بمحض اضافه شدن کیفیت بالاتر جایگزین خواهد شد این فیلم زیبا را میتوانید از سایت دانلودز فیلم دانلود نمایید..

لطفا نظرات خود در مورد فیلم را بازگو کنید تا دیگر کاربران برای دانلود یا دانلود نکردن این فیلم اطلاعاتی داشته باشند 

پیشنهادی : داستان فیلم The Flavor of Green Tea Over Rice 1952

این فیلم با بازی هنرپیشگان Chishû Ryû, Kôji Tsuruta, Michiyo Kogure, Shin Saburi «تاکو» ، یک همسر دزدی و اهل جامعه توکیو ، از همسرش کسل کننده است ، یکی از شرکت های آرام و قابل اعتماد که در کشور (شین صبوری) پرورش یافته است و بعد از یک بحران ، ارزش واقعی خود را بهتر می فهمد. یک نقشه فرعی موازی نشان می دهد که خواهرزاده خود را در مقابل سنت ازدواج های مرتب قرار می ده.

امتیاز به این پست
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰
  • 1,416 بازدید