دانلود فیلم نجوا

دانلود فیلم نجوا

0% رضایت کاربران (0رای)

دانلود فیلم نجوا با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی نجوا با لینک مستقیم

لینک دانلود درج شد

دانلود فیلم نجوا

دانلود رایگان فیلم ایرانی نجوا با حجم کم و پر سرعت

کارگردان: پرویز شهبازی

ژانر: درام، خانوادگی

سال تولید: ۱۳۷۸

تاریخ انتشار: ۱۳۹۹

مدت زمان: ۷۴ دقیقه

نوع: سینمایی

مخاطب: خانواده

کیفیت: WEB-DL

حجم: ۱.۱ گیگابایت + ۴۶۹ مگابایت

تهیه کننده: پرویز شهبازی

بازیگران:
علی سیف، سمانه سیف، فرزاد فراهانی، امیر مصری، معراج الدین باباجانی، محمود کریمی، محمد نیاکان، رضا نخستین و…

خلاصه داستان فیلم نجوا:

دو برادر و یک خواهر که از شهرستان برای کسب درآمد بیشتر به تهران آمده اند، با ترفند و تدابیر بچه گانه، به هر ترتیب ممکن کسب درآمدهای قلیل و ناچیز میکنند. برادر بزرگ تر از بزرگترهای خودش شنیده است که پسرها، در سنین کودکی باید ختنه شوند و به نظر او زمان برای برادرش دارد تنگ و دیر می شود، لذا گرچه برادر کوچکترش نگران و وحشت زدہ است اما بالاخرہ متقاعلاش میکند که برای این کار به بیمارستان بروند. بیمارستان، برای عمل از آنها میخواهد که با بزرگ تر خود مراجعه کنند و…

 

دانلود نسخه با کیفیت ۷۲۰

دانلود نسخه با کیفیت ۴۸۰

جزئیاتی در مورد فیلم :

فیلم سینمایی نجوا (Najva) یک فیلم درام و خانوادگی به کارگردانی و نویسندگی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی علی‌اصغر اوجانی، امیر سماواتی و پرویز شهبازی محصول سال ۱۳۷۸ است. این فیلم توسط موسسه جوزان فیلم تولید شد. تدوین این اثر کاری از فریدون جامه بزرگ بوده است و فرزاد جودت مدیر فیلمبرداری این فیلم میباشد.

فیلم سینمایی نجوا (Najva) یک فیلم درام و خانوادگی به کارگردانی و نویسندگی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی علی‌اصغر اوجانی، امیر سماواتی و پرویز شهبازی محصول سال ۱۳۷۸ است. این فیلم توسط موسسه جوزان فیلم تولید شد. تدوین این اثر کاری از فریدون جامه بزرگ بوده است و فرزاد جودت مدیر فیلمبرداری این فیلم میباشد.این فیلم توسط موسسه جوزان فیلم تولید شد. تدوین این اثر کاری از فریدون جامه بزرگ بوده است و فرزاد جودت مدیر فیلمبرداری این فیلم میباشد.

امتیاز به این پست
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰
  • 1,350 بازدید