دانلود فیلم حوا، مریم، عایشه

دانلود فیلم حوا، مریم، عایشه

0% رضایت کاربران (0رای)

دانلود فیلم حوا، مریم، عایشه با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی حوا، مریم، عایشه با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی جدید در رسانه دانلودز فیلم

زسری

خلاصه داستان:
این فیلم زندگی سه زن افغان که با پیشنیه های خانوادگی و فرهنگی مختلف در شهر کابل زندگی میکنند و با مشکلات بزرگی دست به گریبان هستند را روایت میکند. حوا، زنی بیوه و باردار است که همراه پدر و مادر شوهرش زندگی میکند اما کسی برایش اهمیتی قایل نیست و او فقط میتواند با بچه ی درون شکمش درد دل کند. مریم، گوینده ی خبر تحصیل کرده ای است که قصد جدا شدن از شوهر خیانتکارش را دارد اما در همین حین متوجه باردار بودنش میشود. عایشه، دختری ۱۸ ساله است که به اجبار خانواده اش باید با پسرعمویش ازدواج کند اما…

بازیگران:
آرزو آریاپور، فرشته افشار و حسیبا ابراهیمی

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۳.۶ گیگابایت – ۷.۰۰۰ تومان]

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۲.۰ گیگابایت – ۶.۰۰۰ تومان]

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۰ گیگابایت – ۵.۵۰۰ تومان]

[دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۵۴۶ مگابایت – ۵.۲۰۰ تومان]

[دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۳۲۶ مگابایت – ۵.۱۰۰ تومان]

توجه:
نسخه ای که خریداری می کنید پیش فروش بوده و پس از دانلود برای تماشای فیلم احتیاج به رمزی دارید که ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه منتشر خواهد شد.

درباره فیلم:
حوا مریم عایشه (Hava Maryam Ayesha 2019) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی صحرا کریمی محصول سال ۱۳۹۸ است این فیلم محصول مشترک سینمای ایران و افغانستان و به تهیه‌کنندگی کتایون شهابی به عنوان نماینده سینمای این ایران در نود و دومین دوره جوایز اسکار انتخاب شد. در این فیلم کلیشه‌های رایج در مورد افغانستان و خصوصاً زنان را به چالش می‌کشد و از نگاه سینما روایت و تصویری از زندگی سه زن از سه قشر متفاوت جامعه در کابل امروز را ارائه می‌دهد.

امتیاز به این پست
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰
  • 757 بازدید