دانلود فیلم تی تی

دانلود فیلم تی تی

0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :

چهارمین ساخته سینمایی آیدا پناهنده بعد از ناهید ، فیلم اسرافیل و پاییز نیکایدوها است که همچون سه فیلم قبلی او، فیلمنامه آن را همراه با ارسلان امیری به نگارش درآورده است. الناز شاکردوست که سال گذشته، در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد از جشنواره فیلم فجر شده بود، در اولین همکاری‌اش با پناهنده در نقش تی تی ظاهر خواهد شد و پارسا پیروزفر در جدیدترین پروژه‌اش بعد از بازی در نقش مولانا در فیلم مست عشق ، اولین بازیگر مرد این فیلم خواهد بود. فیلمبرداری این فیلم زمستان سال 98 و بعد از 46 جلسه به مدیریت فرشاد محمدی در شهرهای رشت ، ماسال و رضوانشهر به انجام رسید.

دانلود فیلم تی تی با کیفیت ۷۲۰,۱۰۸۰,۴۸۰

« بزودی در رسانه دانلودز فیلم »

دانلود فیلم تی تی

دانلود فیلم تی تی

ژانر : اجتماعی

کارگردان :آیدا پناهنده

بازیگران : الناز شاکردوست , پارسا پیروزفر , هوتن شکیبا , …

IMDBWIKI

خلاصه داستان : 

چهارمین ساخته سینمایی آیدا پناهنده بعد از ناهید ، فیلم اسرافیل و پاییز نیکایدوها است که همچون سه فیلم قبلی او، فیلمنامه آن را همراه با ارسلان امیری به نگارش درآورده است. الناز شاکردوست که سال گذشته، در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد از جشنواره فیلم فجر شده بود، در اولین همکاری‌اش با پناهنده در نقش تی تی ظاهر خواهد شد و پارسا پیروزفر در جدیدترین پروژه‌اش بعد از بازی در نقش مولانا در فیلم مست عشق ، اولین بازیگر مرد این فیلم خواهد بود. فیلمبرداری این فیلم زمستان سال ۹۸ و بعد از ۴۶ جلسه به مدیریت فرشاد محمدی در شهرهای رشت ، ماسال و رضوانشهر به انجام رسید.

(دانلود قانونی با مصرف اینترنت نیم بها)

[کیفیت ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۷.۲ گیگابایت – ۱۴.۰۰۰ تومان]

[کیفیت ۱۰۸۰p HQ با حجم ۳.۰ گیگابایت – ۱۳.۰۰۰ تومان]

[کیفیت ۱۰۸۰p با حجم ۱.۹ گیگابایت – ۱۲.۰۰۰ تومان]

[کیفیت ۷۲۰p با حجم ۸۳۷ مگابایت – ۱۱.۰۰۰ تومان]

[کیفیت ۴۸۰p با حجم ۴۹۳ مگابایت – ۱۰.۰۰۰ تومان]

سایر عوامل فیلم: تهیه کننده و کارگردان: آیدا پناهنده / نویسنده: آیدا پناهنده , ارسلان امیری / مدیرفیلمبرداری: فرشاد محمدی / تدوین: عماد خدابخش / طراح صحنه و لباس: امیر اثباتی / مدیرتولید: مسعود دلیری / صدابردار: وحید مقدسی / طراح چهره پردازی: عباس عباسی / برنامه‌ریز: خسرونصیری‌خواه / دستیار اول کارگردان: عباس بهبودی / آهنگساز: علیرضا افکاری / صداگذاری: بهمن اردلان / امور مربوط به جلوه‌های ویژه: وحید قطبی‌زاده / اصلاح رنگ: هوتن حق شناس با مدیریت نیما دبیرزاده در استودیو خط فرضی کانون ایران نوین / عکاس: امید صالحی

امتیاز به این پست
  • ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • ۰
  • 761 بازدید