دانلود فیلم تعطیلات پیرزن

دانلود فیلم تعطیلات پیرزن

0% رضایت کاربران (0رای)

دانلود رایگان فیلم تعطیلات پیرزن صدف طاهریان با کیفیت بلوری

Download Film New Old woman’s vacation

بذبذ

ژانر فیلم : اجتماعی کمدی

امتیاز فیلم : ۳.۷/۱۰ – ۲۱ رای

رده سنی : R

کارگردان :سپهر محمدی

نویسنده : —

بازیگران :شاهرخ استخری,صدف طاهریان,عارف لرستانی,مینا جعفرزاده، محمد شیری، حسین نوروزی، علیرضا دستمالچی، سعید نوراللهی

محصول کشور : ایران

تاریخ اکران : —

زمان فیلم : ۸۴ دقیقه

زبان فیلم : فارسی

IMDB

خلاصه داستان :داستان درباره داستان فیلم درباره ی دو دوست است که اوضاع مالی خوبی ندارند و همچنین شغلی نیز ندارند . بعد از مدتی با کلی کلنجار رفتن با خود تصمیم می گیرند که به دزدی بروند . انها خانه ی یک پیرزن را مد نظر قرار می دهند و بعد از پیگیری های زیاد می فهمند که مال و ثروت خوبی دارد و تنهاست که قرار است به مسافرتی برود پس ….

…..

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۴۸۰

 

فیلم تعطیلات پیرزن به کارگردانی سپهر محمدی می باشد که در سال ۱۳۹۲ مجوز ساخت به اثر داده شد و پس از یک سال فیلمبرداری در سال ۱۳۹۳ انتشار یافته است . داستان فیلم داستانی کمدی و زیباست که اثری خنده دار می باشد . بازیگران خوبی مانند شاهرخ استخری، صدف طاهریان، عارف لرستانی در فیلم به ایفای نقش پرداخته اند که این اثر را زیبا کرده اند . این فیلم کمدی نیز بیشتر درگیر خنداندن مخاطب است و به جزئیات ریز دقت نشده است و بیشتر فکر سازنده و داستان نویس این فیلم درگیر این بوده که مخاطبان را بخنداند و کمدی خود را جذاب جلوه دهد . این فیلم چندین بار از شبکه های مختلف تلویزیونی منتشر شده است و بارها به دلیل علاقه ی مردم پخش شده است . فیلم حدودا ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه می باشد.

 

بازیگران فیلم Teuira Shanti Napa, Mira Sorvino, Ricky Sua’ava با کارگردانی Timothy A. Chey و نویسندگانه Timothy A. Chey, Amanda Lauer, Umi Perkins محصول آمریکا سال ۲۰۲۰ :بر اساس داستان واقعی باورنکردنی زندگی کاپولیانی ، که برای نشان دادن ایمان جدیدش در یک آتشفشان فعال فرود آمد و …بازیگران فیلم Teuira Shanti Napa, Mira Sorvino, Ricky Sua’ava با کارگردانی Timothy A. Chey و نویسندگانه Timothy A. Chey, Amanda Lauer, Umi Perkins محصول آمریکا سال ۲۰۲۰ :بر اساس داستان واقعی باورنکردنی زندگی کاپولیانی ، که برای نشان دادن ایمان جدیدش در یک آتشفشان فعال فرود آمد و …داستان این مستند در مورد یکی از موفق ترین گروههای هیپ هاپ در آلمان است. که کارگردان نگاهی به پشت صحنه ۳۰ سال کار خلاقانه و البته ۳۰ سال فرهنگ پاپ و تاریخ آلمان را دارد و…

امتیاز به این پست
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰
  • 894 بازدید