دانلود فیلم بیگانه

دانلود فیلم بیگانه

0% رضایت کاربران (0رای)

دانلود فیلم بیگانه با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم ایرانی بیگانه با کیفیت عالی

لینک دانلود اکنون در رسانه دانلودز فیلم

ریرسری

دانلود فیلم بیگانه

نوع فیلم:اجتماعی

سال تولید: ۱۳۹۲

کارگردان : بهرام توکلی

بازیگران:

امیر جعفری,پانته آ بهرام,مهناز افشار,هومن برق نورد

خلاصه داستان :نسرین معلم نقاشی یک آموزشگاه آزاد است که به خانه خواهر ناتنی اش به بهانه دیدن می‌ آید. اما آنجا برای چند روزی ماندگار می‌ شود. او که در انتظار دیدن شوهر خواهرش است با مردی روبرو می‌ شود که از پیش می‌ دانسته، در یکی از شبها دوست امیر (برق نورد) با نسرین آشنا می‌ شود و ….

………………..

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۴۸۰

خبرهای جدید

با پیوستن مهتاب کرامتی به گروه بازیگران «اورکا»، فیلمبرداری این فیلم در شمال ایران آغاز شده است / ۱ آذر ۹۸

این فیلم که محصول سال ۱۳۹۲ می باشد ، به کارگردانی بهرام توکلی بوده است . بهرام توکلی (زاده ۱۳۵۵) فیلمنامه نویس و کارگردان ایرانی‌ ست. او دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس است. وی فعالیت سینمایی را با کارگردانی فیلم‌ های کوتاه شروع کرد. وی در ساخت چندین برنامه تلویزیونی به عنوان طراح صحنه و نویسنده متن شرکت داشته و همچنین عضو هیئت انتخاب و داوری در چندین جشنواره فیلم کوتاه در طول چند سال بوده است. ایشان در جدیدترین اثر خود فیلم غلامرضا تختی را کارگردانی کرده است . وی یکی از بهترین کارگرانان حال حاضر می باشد و آثار زیادی را کارگردانی و نویسندگی کرده است.

تاریخ اکران

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

۲۱ خردادماه ۹۹ (اکران آنلاین)

اگر جزو عاشقان سینما باشید حتما این اواخر نام فیلم چشم و گوش بسته به گوشتان خورده است . این فیلم بسیار جذاب و دیدنی در واقع در بستری کمدی – اجتماعی ساخته شده  است. این فیلم توانست در مدت زمان کمی تعداد بسیار زیادی از مخاطبان را به خود جلب کند این هم به واسطه امتیازاتی بود که این فیلم بسیار جذاب در خود دارد . چشم و گوش بسته دقیقا بر اساس سلیقه مخاطبان امروزی ساخته شده و در آن تمام فاکتور هایی که سبب جذاب مخاطب می شود گنجانده شده است . از بازیگری عالی گرفته تا داستان جذاب و صحنه های طنز که همگی باب میل مخاطب امروزی است .

امتیاز به این پست
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰
  • 554 بازدید