دانلود فصل چهارم کارتون ماجراجویی در پاریس

دانلود فصل چهارم کارتون ماجراجویی در پاریس

0% رضایت کاربران (0رای)

دانلود فصل چهارم کارتون ماجراجویی در پاریس

فصل چهارم کارتون Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir 2021 با کیفیت ۱۰۸۰p & 720p & 480p

لینک دانلود درج شد

رسیر

نام سریال: ماجراجویی در پاریس

ژانر: اکشن، ماجراجویی، خانوادگی، فانتزی

انتشار: ۲۰۲۱

زبان: آلمانی

زیرنویس فارسی: ندارد

تعداد قسمت: ۲۶ اپیزود

کیفیت: HDTV

حجم: متفاوت

محصول فرانسه، ژاپن و کره جنوبی

امتیاز: ۸.۰ از ۱۰

خلاصه داستان:
این سریال کارتونی زندگی دو نوجوان معمولی اهل پاریس با نام های مرینت (Marinette Dupain-Cheng) و آدریان (Adrien Agreste) را به تصویر میکشد که پس از مشاهده تهدیدهای یک موجود شرور، این دو شخصیت به دو ابرقهرمان به نام های لیدی باگ و کت نویر تبدیل میشوند تا از پاریس در مقابل تبهکاران محافظت کنند و…

……………

دانلود ماجراجویی در پاریس فصل چهارم

قسمت۰۱ 

دانلود با کیفیت ۴۸۰

حجم : ۱۰۱ مگابایت

درباره انیمیشن:
کارتون سینمایی ماجراجویی در پاریس یا دختر کفشدوزکی (Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir) انیمیشنی سریالی است که چهارمین فصل آن در سال ۲۰۲۱ منتشر شد؛ در این انیمیشن هنرمندانی همچون کریستینا ولنزوئلا، براینس پاپنبروک، ملا لی، کیس سیلورستاین، مکس میتلمن، کری کرانن، جسیکا جی، گرنت جورج، تاد هابرکورن، سلاه ویکتور، کریستوفر کوری اسمیت، لکس لنگ، پاول ست؛ پیتر، برایان بِیکاک، دورثی الیاس فن، متیو مرسر، ویک میگنونا، جو اکمن، مایکل سینترنیکلاس و… به صداپیشگی پرداخته اند؛ این فصل همانند فصل قبلی ۲۶ قسمت است. این کارتون درباره دو نوجوان پاریسی با نام‌های مرینت دوپن چنگ و آدرین آگرِست است که برای محافظت از شهر در برابر آکوماتیزها (انسان های که توسط هاکماث (ارباب شرارت) شرور شده اند) به ترتیب به ابرقهرمانان دختر کفشدوزکی (لیدی باگ) و گربه سیاه (کت نوار) تبدیل می‌شوند؛ این مجموعه به‌طور مشترک توسط استودیوهای فرانسوی زگ تون و متود انیمیشن تولید شده‌است.

فیلم سینمایی بخش ریتم (The Rhythm Section) فیلمی اکشن، درام، رازآلود و مهیج، محصول سال ۲۰۲۰ کشورهای بریتانیا و آمریکا به کارگردانی رید مورانو است. بازیگرانی چون بلیک لایولی، ریچارد بریک، الی کرتیس، دیوید دوگان، ماتیلدا زیگلر، بیل اوکانل، شین ویسکر و رضا جفری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم که اقتباس سینمایی رمان بخش ریتم به قلم مارک برنل محسوب می‌شود، در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ توسط استودیوی پارامونت پیکچرز به روی پرده سینماهای آمریکا رفت. نسخه کامل دوبله فارسی دو زبانه این فیلم تماشایی و مهیج را هم اکنون میتوانید به همراه نسخه سانسور شده از وبسایت دانلودز فیلم با مصرف اینترنت نیم بها دانلود کنید.

 

 

امتیاز به این پست
  • ۹ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰
  • 2,158 بازدید