دانلود انیمیشن Ne Zha 2019 نژا با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن Ne Zha 2019 نژا با کیفیت عالی

0% رضایت کاربران (0رای)

دانلود انیمیشن Ne Zha 2019 نژا با کیفیت عالی لینک مستقیم

دانلود انیمیشن Ne Zha 2019 نژا با کیفیت عالی , Ne Zha , دانلود فیلم جدید دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم ۲۰۲۰

امتیاز: ۷.۶/۱۰

زبان : چینی

ژانر : اکشن|فانتزی|ماجراجویی

کیفیت : ۷۲۰p Web-dl

فرمت : MKV

حجم : ۸۴۹ مگابایت

محصول : چینی

ستارگان : Chen Hao,Han Mo,Joseph,Lü Yanting

کارگردان : Jiaozi

درباره فیلم :

یک شخص عالی رتبه از یک مهره‌ ی مخلوط یوآن، یک مهره‌ ی روحی و یک مهره‌ ی غیر طبیعی استخراج می کند. مهره‌ ی روحی می تواند در انسان‌ ها وارد و به پادشاه ژو کمک کند که یک سلسله‌ ی پادشاهی تاسیس کند، مهره‌ ی غیر طبیعی یک پلید درست می‌ کند و به انسان‌ ها آسیب می زند. نژا کسی است که باید قهرمان مهره‌ ی روحی باشد اما او به تجسمی غیر طبیعی تبدیل می‌ شود چرا که مهره‌ ی روحی و مهره‌ ی غیر طبیعی جا به جا شده اند و ….

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید ، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت ، Advanced Download Manager Pro v5.1.2  می باشد. .

داستان فیلم

داستان از این قرار است یک شخص عالی رتبه از یک مهره‌ ی مخلوط یوآن، یک مهره‌ ی روحی و یک مهره‌ ی غیر طبیعی استخراج می کند. مهره‌ ی روحی می تواند در انسان‌ ها وارد و به پادشاه ژو کمک کند که یک سلسله‌ ی پادشاهی تاسیس کند، مهره‌ ی غیر طبیعی یک پلید درست می‌ کند و به انسان‌ ها آسیب می زند. نژا کسی است که باید قهرمان مهره‌ ی روحی باشد اما او به تجسمی غیر طبیعی تبدیل می‌ شود چرا که مهره‌ ی روحی و مهره‌ ی غیر طبیعی جا به جا شده اند و ….

دانلود زیرنویس فارسی

فقط کیفیت جدید درج شده است بمحض اضافه شدن کیفیت بالاتر جایگزین خواهد شد این فیلم زیبا را میتوانید از سایت دانلودز فیلم دانلود نمایید..

امتیاز به این پست
  • ۱ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰
  • 1,052 بازدید