دانلود انیمیشن به پیش Onward 2020

دانلود انیمیشن به پیش Onward 2020

0% رضایت کاربران (0رای)

دانلود انیمیشن جدید به پیش Onward 2020 با کیفیت عالی لینک مستقیم

دانلود انیمیشن به پیش Onward 2020 , Onward , دانلود فیلم جدید دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم ۲۰۲۰

Onward 2020 به پیش

امتیاز: ۷.۷/۱۰

زبان : چینی

ژانر : ماجراجویی|کمدی| خانوادگی

کیفیت : ۷۲۰p Web-dl

فرمت : MKV

حجم : ۸۴۹ مگابایت

محصول : چینی

ستارگان : Chen Hao,Han Mo,Joseph,Lü Yanting

کارگردان : Jiaozi

درباره فیلم :

درباره دو برادر الف به نام‌های یان و بارنی را در در حومه‌ی جهانی فانتزی است که یک ماجراجویی فوق‌العاده را برای اینکه دریابند آیا هنوز کمی جادو در این دنیا وجود دارد یا خیر آغاز می‌کنند و…

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید ، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت ، Advanced Download Manager Pro v5.1.2  می باشد. .

داستان فیلم

کارتون سینمایی به پیش یا آنوارد (Onward) انیمیشن فانتزی شهری به نویسندگی و کارگردانی دن اسکنلون است که توسط پیکسار ساخته شده و والت دیزنی پیکچرز آن را در سال ۲۰۲۰ منتشر کرد. علی‌رغم نظر مثبت منتقدان انیمیشن عملکرد ضعیفی در گیشه داشت و جزو معدود آثار پیکسار است که شکست در گیشه را تجربه کرده‌است. کارشناسان معتقد هستند که هم‌زمانی اکران فیلم با شیوع ویروس کرونا در جهان و عواقب آن از جمله تعطیلی سینماها در بسیاری از کشورها از جمله چین، اصلی‌ترین دلیل شکست فیلم در گیشه است. در این انیمیشن تام هالند در نقش ایان لایت فوت، کریس پرت در نقش بارلی لایت فوت، جولیا لوئی درایفوس در نقش لورل لایت فوت، اکتاویا اسپنسر و… به صداپیشگی پرداخته اند.

دانلود زیرنویس فارسی

فقط کیفیت جدید درج شده است بمحض اضافه شدن کیفیت بالاتر جایگزین خواهد شد این فیلم زیبا را میتوانید از سایت دانلودز فیلم دانلود نمایید..

امتیاز به این پست
  • ۲ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰
  • 2,527 بازدید