دانلود انیمیشن باب اسفنجی: دوست ساندویچی با دوبله فارسی

دانلود انیمیشن باب اسفنجی: دوست ساندویچی با دوبله فارسی

0% رضایت کاربران (0رای)

دانلود انیمیشن باب اسفنجی: دوست ساندویچی SpongeBob: Sandwich Friend

کارتون باب اسفنجی دوست ساندویچی با کیفیت ۷۲۰p & 480p

رسرب

خلاصه داستان:
در این قسمت از انیمیشن سریالی باب اسفنجی شلوار مکعبی، باب پس از درست کردن ساندویچ ها قصد دارد با آخرین ساندویچ دوست شود! اما دوستانش در تلاش برای پی بردن به اشتباهش هستند…

………….

دانلود با کیفیت ۴۸۰

دانلود با کیفیت ۷۲۰

درباره انیمیشن:
سریال کارتونی باب اسفنجی شلوار مکعبی (SpongeBob SquarePants) یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی محصول شبکه نیکلودئون است که پخش فصل اول آن از سال ۱۹۹۹ شروع شد و تاکنون ادامه دارد. تا کنون دوازده فصل از این انیمیشن منتشر شده که همه آنها با کیفیت ۱۰۸۰p از سایت دوستی ها قابل دانلود است. شخصیت اصلی کارتون باب اسفنجی است که در یک رستوران آشپز است و به کار نسبتاً ساده و یکنواخت خود بسیار علاقه‌مند است و به گل لاله حساسیت دارد. استیون هیلنبرگ در سال ۱۹۸۹ موقعی که در مقطع کارشناسی ارشد بود کتاب طنزی به نام منطقه جزر نوشت.

این داستان در مورد موجودات دریایی بود که در صخره کنار دریا زندگی می‌کرد و نقش اصلی این داستان اسفنج بود. هلینبرگ ابتدا اسفنج را شبیه به اسفنج‌های طبیعی کشید ولی بعد تصمیم گرفت که برای خنده دار به نظر رسیدن ظاهرها، شکلش را به یک مربع تغییر دهد. هلینبرگ کار هنری خود را به مارتین اولسون که آن زمان همکارش بود نشان داد و اولسون به هیلنبرگ پیشنهاد داد که همین داستان را به عنوان نمایش سریال گونه منتها برای موجودات زیر دریا بنویسد. بعد از اعمال تغییرات و در سال ۱۹۹۶ چندی با همکاران قدیمی اش شروع به طراحی محیط و شخصیت‌های این مجموعه کردند.

امتیاز به این پست
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰
  • 4,558 بازدید
  • فیلم های مشابه
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0