دانلود فیلم X Ray: The Inner Image 2019 با کیفیت عالی

دانلود فیلم X Ray: The Inner Image 2019 با کیفیت عالی

0% رضایت کاربران (0رای)

دانلود فیلم X Ray: The Inner Image 2019 با کیفیت عالی لینک مستقیم

دانلود فیلم X Ray: The Inner Image 2019 با کیفیت عالی زیرنویس چسبیده ,تصویر داخلی , دانلود فیلم جدید دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم ۲۰۲۰

دانلود فیلم X Ray: The Inner Image 2019 با کیفیت عالی

ژانر : هیجانی
مدت زمان : ۹۵ دقیقه
زبان : هندی
کیفیت : BluRay 720p
فرمت : MKV
حجم : ۷۵۵ مگابایت
محصول : هند
ستارگان :  
کارگردان :
درباره فیلم :
این داستان پسربچه ای جوان است که با تغییرات عاطفی و معضلات و عواقب مشابه روبرو می شود. ویشال و خانواده اش در خانه ای که در حومه شهر واقع شده است در حالی که پدرش دوست دارد در میان طبیعت و دور از فشارهای شهری زندگی کند ، در خانه ای واقع شده اند. یک شب عصر خانواده مجبور شد به یک ازدواج خانوادگی برود و ویشال تصمیم گرفت که کارکرد را از دست بدهد و در خانه بماند و اوقات فراغت خود را بگذراند – چندی بعد ، بقیه اعضای خانواده برای انجام کار خود ترک کرده بودند که ویشال می شنود که در دروازه ییلاقی اسکان می زند. با لعن نگهبانی که آن روز در مرخصی بود ، وی برای بررسی به بیرون می رود. او یک دختر جوان زیبا به نام یاشی را در دروازه می یابد که از آنجا که ماشینش شروع نشده بود..

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید ، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت ، Advanced Download Manager Pro v5.1.2  می باشد. .

داستان فیلم

کارگردان Cedric Kahn محصول سال ۲۰۱۹ آمریکا به زبان انگلیسی این فیلم با بازی هنرپیشگانCatherine Deneuve, Emmanuelle Bercot, Vincent Macaigne, Cedric Kahnوی برای بررسی به بیرون می رود. او یک دختر جوان زیبا به نام یاشی را در دروازه می یابد که از آنجا که ماشینش شروع نشده بود

……..

دانلود زیرنویس فارسی

دانلود کیفیت ۷۲۰

فقط کیفیت جدید پخش و درج شده است بمحض اضافه شدن کیفیت بالاتر جایگزین خواهد شد این فیلم زیبا را میتوانید از سایت دانلودز فیلم دانلود نمایید..
لطفا نظرات خود در مورد فیلم را بازگو کنید تا دیگر کاربران برای دانلود یا دانلود نکردن این فیلم اطلاعاتی داشته باشند 
امتیاز به این پست
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰
  • 1,373 بازدید