دانلود فیلم Tetris 2023

دانلود فیلم Tetris 2023

0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :

یک متخصص کامپیوتر آمریکایی و روسی در حالی که سعی می‌کنند از KGB فرار کنند و معروف‌ترین بازی ویدیویی جهان را به خارج از اتحاد جماهیر شوروی قاچاق کنند، دوستی بعید با هم پیدا می‌کنند..

دانلود فیلم تتریس Tetris 2023 با دوبله فارسی

دانلود فیلم تتریس ۲۰۲۳ با لینک مستقیم و حجم کم

دانلود فیلم تتریس Tetris 2023

  1. ژانر:زندگی نامه کمدی | سال انتشار: ۲۰۲۲

منتشر کننده : imdb

زبان: انگلیسی | مدت‌: ۸۶ دقیقه | زیرنویس فارسی: دارد | کیفیت: WEB-DL

فرمت: MKV | محصول آمریکا| امتیاز: — از ۱۰

خلاصه داستان:

  1. یک متخصص کامپیوتر آمریکایی و روسی در حالی که سعی می‌کنند از KGB فرار کنند و معروف‌ترین بازی ویدیویی جهان را به خارج از اتحاد جماهیر شوروی قاچاق کنند، دوستی بعید با هم پیدا می‌کنند…………………..

بازیگران سریال چشم‌بندی حمید لولایی، مرجانه گلچین، شهرام قائدی، سروش جمشیدی، سیاوش مفیدی، نعیمه نظام دوست، سعید پیردوست، شهین تسلیمی، مجید شهریاری، مختار سائقی، فرزانه سهیلی، داریوش سلیمی، ماهان عبدی، مهسا هاشمی، شقایق فتاحی، مجید علیزاده، مهناز دادفر، شهریار حیدری، رضا امینیان، شهاب احمدلو، مهدی خزلبانی، پرستو الماس، ملیکا منصوری و امید روحانی هستند. کارگردان این سریال مسعود ده‌نمکی است.

معرفی فیلم Tetris 2023 با زیرنویس چسبیده سانسور شده

تریلر فیلم بزودی از رسانه دانلودز فیلم

درج شد…

دانلود با کیفیت۷۲۰

دانلود با کیفیت ۴۸۰

فیلم ها و سریالهای پیشنهادی

 

بیورگافی فیلم تتریس : 

همچون تارون اجرتون، توبی جونز، نیکیتا افرموف، راجر آلام، آنتونی بویل، توگو ایگاوا، کن یامامورا، بن مایلز، متیو مارش، ریک یان و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم تتریس اولین بار در تاریخ ۱۵ مارس سال ۲۰۲۳ میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم South by Southwest Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد سپس در ۳۱ مارس توسط سرویس استریم +Apple TV در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند، دانمارک، فنلاند، بلژیک، تایوان، ژاپن و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌شود؛

معرفی فیلم تتریس : 

فیلمبرداری آن توسط آلوین اچ. کوچلر انجام شده و موسیقی متن آن نیز اثری از لورن بالف می‌باشد؛ در جولای سال ۲۰۲۰، گزارش شد که فیلمی بیوگرافی در مورد ساخت تتریس با کارگردانی جان اس. برد و بازی تارون اجرتون ساخته می‌شود که به نبردهای حقوقی که در طول جنگ سرد بر سر مالکیت بازی رخ داده‌ است، می‌پردازد و هنک راجرز، توسعه‌ دهنده بازی را به تصویر می‌کشد؛ اجرتون این گزارش را در مصاحبه‌ای در ماه آگوست تایید کرد و در ماه نوامبر، اپل تی‌وی پلاس فیلم را تصاحب نمود؛ فیلمبرداری در دسامبر سال ۲۰۲۰ در گلاسکو از جمله فرودگاه گلاسگو پرستویک در ساحل ایرشایر آغاز شد؛ در فوریه ۲۰۲۱، فیلمبرداری در ابردین در مکان‌هایی از جمله ساختمان جانورشناسی دانشگاه ابردین، که به عنوان مقر شرکت شوروی الکترانورگ تکنیکا استفاده می‌شد، انجام شد

امتیاز به این پست
  • ۱۳ فروردین ۱۴۰۲
  • ۰
  • 197 بازدید